Barack Obama!!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Jan Marien Evers - WaarBenJij.nu Barack Obama!!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Jan Marien Evers - WaarBenJij.nu

Barack Obama!!!!!!!!!

Door: Jan Marien

Blijf op de hoogte en volg Jan Marien

26 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington

Vorige week ben ik naar McCain geweest en deze week had ik de kans om Obama te zien!!!!!!!!!
Eindelijk was het woensdag (22-10-08)!
Om half 2 vertrokken we naar Leesburg.
Het stadje waar onze aankomende :) president een bijeenkomst had.
Er waren ontzettend veel mensen (30.000)
Gelukkig hadden we een parkeerplaats kunnen vinden bij een paar winkeltjes.
We hadden de auto nog niet neergezet of er kwam een winkelier aanstormen om te vragen of we wel voor de winkel kwamen of voor Obama.
Als wij voor Obama kwamen werden wij vriendelijk verzocht de auto te verplaatsen.
Dus daar luisterde wij uiteraard niet naar. Wij hadden een parkeerplek en daar ging het om.
Het verkeer in de omgeving stond allemaal vast.

Na 5 minuten lopen kwamen we aan bij het park.
Er stond al een rij mensen van een paar honderd meter.
Het ging vele malen vlotter dan bij McCain. Binnen een half uur waren we door de beveiligingspoortjes.
We waren al aardig laat dus we hadden niet gerekend op een mooie plek.
Maar we hadden mazzel want we hadden pracht plaatsen.
Na 15 minuten gestaan te hebben kwam Obama.
Onderhand stond het veld al vol met duizenden mensen die allemaal uit hun dak gingen toen Obama opkwam.
Zijn speech was geweldig, vele malen sterker dan de speech van McCain :)
Het publiek was ook opmerkelijk stiller dan het publiek van McCain.
Dat ging bij McCain om de haverklap weer tekeer. Obama onderbrak dit steeds en had het beter in de hand.
Na deze geweldige rally gingen we naar een restaurant waar ik een heerlijke pasta heb gegeten.

Gisteren (25-10-08) gingen we naar Shenandoah dit is een beroemd natuurpark.
Om 8.30 uur vertrokken we met slecht weer.
Het was 1,5 uur rijden voordat we op de bestemming waren.
We kregen bij de ingang een folder mee waarin een aantal foto`s stonden van het park.
Maar wij zagen niet veel van het uitzicht wat we zouden moeten zien.
Het was nogal mistig, 100 meter voor je uit kijken was een hele opgave.
Om 2 uur gingen we nog een hamburger eten in een leuk restaurantje.
We waren het park nog maar net uit of de zon ging schijnen.....
In het park heb ik helaas niet zulke mooie foto`s kunnen maken maaaarrr ik heb wel een aantal leuke foto`s van buiten het park.
Dat was het weer voor deze keer :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Film:
Barack Obama Volledige versie!!!
(238,3 MB)

Film: Youtube
Barack Obama Volledige versie!!!

Over Shenandoah heb ik ook een film gemaakt, alleen die moet ik nog bewerken :)
Dus binnenkort staat hij erbij!

• 14 November 2008 - 13:29

Mathijs:

Eej Jan Marien!! Even een bericht vanuit Brasil...volgens mij heb je het prima naar je zin daar! Dikke website heb je trouwens met al die filmpjes etc. kan ik nog wat van leren!
    Oke geniet van je tijd daar want het is zo weer voorbij! ik heb nog maar 4 weken te gaan helaas..
    Mathijs

• 17 November 2008 - 21:26

Gijsbert Willem:

He binkie,

Je jmtrading.nl ziet er ook uber vet uit.
    Echt profi.
    Je hebt trouwens wel precies het goede jaar uitgekozen.
    Heb je weer geluk gehad ouwe.

Succes met stage!

En je weet het hé, alles met de B. ;)