Washington DC Week 10 - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Jan Marien Evers - WaarBenJij.nu Washington DC Week 10 - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Jan Marien Evers - WaarBenJij.nu

Washington DC Week 10

Door: Jan Marien

Blijf op de hoogte en volg Jan Marien

12 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington

Hier een leventeken van mij.
Afgelopen weken heb ik weer heel wat beleefd.
Zaterdag 27 september ben ik naar Bethesda gegaan en daar een beetje rondgekeken.
Daarna zijn we naar een outlet geweest.  Echt ontzettend groot en allemaal koopjes.
Zondag 28 september zijn we naar de National Cathedral gegaan en daarna gewandeld in de bossen van Washington.
Zaterdag 4 oktober gingen we wandelen en daarna ging AM naar Nederland.
s`Avonds ging ik naar een feestje, dat was echt ontzettend leuk.
Het was een typisch Amerikaans feest, je moest zelf drank en vlees meenemen voor de BBQ.
Om half 2 lag ik in weer in bed omdat we de volgende ochtend (zondag 5 oktober) naar Oceans City gingen.
8.00 uur vertrokken we, het was een prachtige route en na 3,5 uur rijden kwamen we aan.
Echt een typische Amerikaans strand, de temperatuur was 24 graden met koel briesje.
Na een half uur op het strand gelegen te hebben hebben op het strand gewandeld.
Daarna was het tijd voor lekkere hamburgers:)
We bestelden een portie babyhamburgers, maar zoals je in het filmpje zal zien is het nogal veel...
Na een heerlijke dag, was het tijd voor de terugreis en 20.00 uur kwamen weer thuis aan.

Oja het begint hier ook herfstachtig te worden, de bladeren beginnen al te verkleuren
En deze tijd van het jaar is het hier Haloween.
Overal staan er van allerlei pompoenen/poppen/grafstenen en weet ik veel wat  in de tuinen en alle winkels staan er ook vol mee, wel grappig opzich.
Zelfs bij de supermarkt staan overal plastic pompoenen voor de show.
11 oktober ging ik Wijnand wegbrengen naar de wereldbank daarna ging ik naar de kapper.
Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat :P
Maar het was weer tijd om naar huis te gaan dus ik  stap in de Beetle begon terug te rijden.
Alleen toen kwam ik bij een grote rotonde en ik had geen idee meer waar ik naar toe moest.
Dus ik dacht ik ga naar links, er stond namelijk een bord Rock Creek park, daar woon ik vlakbij.
Maar het bleef me allemaal onbekend voorkomen, totdat ik een straatnaambordje zag met daarop 14 street.
En Sheperd street kruist aan 16 street dus ik dacht ik zit goed :) ik kwam uiteindelijk op de 16 street en uiteraard rij ik weer de verkeerde kant op.
Ik kwam uit op een 6 baans weg waar ze bumper op bumper reden.
Gelukkig kon ik bij een benzinepomp keren en toen heb ik weer helemaal de 16e straat afgereden :)
en om 14.00 kwam ik weer heelhuids aan op 1747 Sheperd street :)
Jaja wat een avontuur maar weer.
Ook ben ik nog bij de Best Buy geweest, die is hier ongeveer 5 minuten vandaan, daar heb ik een Bamboo Fun Tablet gekocht , echt super vet :)
En daarna ben ik met een grote schoonmaak in het huis begonnen, Eerst 'even' de ramen gelapt.
Daarna haalde ik mn grote vriend DE stofzuiger tevoorschijn, ik heb ook nog een sopje gemaakt voor de houten vloer, een witte en een bonte was gedraaid en de tafel stond alles behalve stevig dus die heb ik ook opnieuw gelijmd, de spinnenwebben heb ik maar laten zitten want het is toch haloween :) wat is deze jongen toch druk geweest ;)
Vandaag heb ik Wijnand weer wegbracht (die jongen is ook heel druk...).
En ik zit nu heerlijk buiten in het zonnetje met een kopje koffie bij een temperatuurtje van 24 graden.
Als ik het weerbericht moet geloven dan word het morgen 29 graden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Film:
Oceans City
http://www.jmtrading.nl/Washington/Oceans_City.zip
(56,3 MB)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington

Mijn eerste reis

Washington DC :)

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2009

Home, sweet home!

23 November 2008

Washington Week 16!!!!

26 Oktober 2008

Barack Obama!!!!!!!!!

19 Oktober 2008

Washington - Week 11

12 Oktober 2008

Washington DC Week 10
Jan Marien

Washington DC :)

Actief sinds 08 Juli 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 12323

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: